8D metoda : vodič za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosti u poslovanju / Krešimir Buntak, Tijan Šebestijan, Matija Kovačić ; [crteži Veronika Španić]
Autor Buntak, Krešimir
Ostali autori Šebestijan, Tijan
Kovačić, Matija, ekonomist
Nakladnik Zagreb : Element, 2018
Materijalni opis 94 str. : ilustr. ; 24 cm
Napomena Na dnu nasl. str.: Sveučilište Sjever.
Spiralni uvez.
Bibliografija: str. 93-94.
Kazala.
Predmetna odrednica poslovno planiranje - udžbenici
upravljanje kvalitetom - udžbenici
Klasifikacijska oznaka 005.51 Planiranje u menadžmentu
Anotacija Knjiga je namijenjena studentima ekonomije, ali i onima koji se u poslu svakodnevno susreću s problemom reklamacija. Fokus knjige stavljen je na područje sustava upravljanja kvalitetom, a u knjizi je predstavljena 8D metoda pomoću koje bi se trebao smanjiti broj reklamacija koje dolaze kao posljedica nesuglasnosti u organizacijama. Opisane su discipline koje se primjenjuju u 8D metodi kao što su prikupljanje informacija za planiranje projekta ili procesa, odabir stručnjaka i sastavljanje tima, definiranje problema, analiziranje i identifikacija izvora problema…itd.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 9789531976664
Građa Knjigaknjiga

BUNTAK, Krešimir

[Osam D metoda]

8D metoda : vodič za uspješno rješavanje reklamacija i nesukladnosti u poslovanju / Krešimir Buntak, Tijan Šebestijan, Matija Kovačić ; [crteži Veronika Španić]. - Zagreb : Element, 2018. - 94 str. : ilustr. ; 24 cm
Na dnu nasl. str.: Sveučilište Sjever. - Spiralni uvez. - Bibliografija: str. 93-94. - Kazala.
ISBN 9789531976664


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Izbor kataloga
  • Katalog Gradske knjižnice IGK Karlovac
  • Skupni katalog knjižnica Karlovačke županije
  • Katalog Središnje knjižnice Slovenaca
  • Zavičajna zbirka GKKA
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.