Mediji, turizam, javnost : uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča / Ante Gavranović
Mediji, turizam, javnost : uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča / Ante Gavranović. 2. izd.
Autor
Gavranović, Ante
Izdanje
2. izd.
Nakladnik
Materijalni opis
156 str. : ilustr. ; 23 cm
Napomena
Bibliografija: str. 154-156 i uz tekst.
Klasifikacijska oznaka
338.48(497.5) Turizam u Hrvatskoj
 
316.77 Društvena komunikacija. Sociologija komunikacije
 
659.3 Masovne komunikacije
Anotacija
Knjiga novinara, stručnjaka za medije i turizam, publiciste i komunikologa o važnoj ulozi sinergijskog djelovanja medija i turizma spram javnosti. Autor ukazuje na ulogu medija u turizmu te doprinos medija u razvoju turizma, medijskih i turističkih djelatnika, pa i novinara u turizmu. Knjiga je strukturalno podijeljena, uz uvodne napomene, pojmovnik i literaturu, na dva temeljna tematska dijela: Neposredna uloga medija u stvaranju turističke destinacije i turističkog proizvoda i Elementi koji pridonose boljim poslovnim rezultatima i ostvarenju humanističkih vrijednosti turizma. U te je cjeline raspoređeno trideset kraćih poglavlja. Na kraju knjige je popis literature.
Sadrži
Trgovinsko poslovanje u teoriji i praksi / Davor Perkov, Duško Pavlović.

AutorPerkov, Davor
Ostali autoriPavlović, Dušan, ekonomist
Nakladnik Zagreb : Libertas Međunarodno sveučilište, 2018
Materijalni opis279 str. : ilustr., graf. prikazi ; 24 cm
NapomenaO autorima: str. 279.
Bibliografija: str. 253-264.
Kazalo.
Predmetna odrednicatrgovina - udžbenici
Klasifikacijska oznaka339.1 Opća pitanja trgovine i komercijalnoga poslovanja. Tržište
AnotacijaKnjiga je namijenjena studentima ekonomije te široj znanstvenoj i stručnoj javnosti, a u njoj je predstavljena teorija i praksa trgovinskog poslovanja u suvremenim uvjetima nove ekonomije. Kao dodatak, na kraju knjige, nalaze se četiri izvorne studije poslovnih slučajeva iz područja suvremene trgovine u zemlji i inozemstvu. Kako bi studenti lakše shvatili trgovinske procese, od nabave do prodaje, autori su prikupili i priložili dokumente iz trgovinskog poslovanja kao što su ponuda, narudžba, otpremnica ili račun.
Jezikhrvatski
Standardni broj ISBN 978--953-8061-13-4
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 9789538061080
Građa
Knjigaknjiga

GAVRANOVIĆ, Ante
Mediji, turizam, javnost : uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča / Ante Gavranović. - 2. izd.. - Zagreb : Visoka poslovna škola Libertas, 2015. - 156 str. : ilustr. ; 23 cm
Bibliografija: str. 154-156 i uz tekst.
ISBN 9789538061080


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Izbor kataloga
  • Katalog Gradske knjižnice IGK Karlovac
  • Skupni katalog knjižnica Karlovačke županije
  • Katalog Središnje knjižnice Slovenaca
  • Zavičajna zbirka GKKA
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.