Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ : [NTC sustav učenja] / Ranko Rajović ; [suradnici Ljubomir Vasičin ... [et al.] ; [prijevod Nikolina Palašić]
Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ : [NTC sustav učenja] / Ranko Rajović ; [suradnici Ljubomir Vasičin ... [et al.] ; [prijevod Nikolina Palašić]
Autor Rajović, Ranko
Ostali autori Palašić, Nikolina [prevoditeljica]
Nakladnik Split : Harfa , 2017
Materijalni opis 134 str. : ilustr. ; 22 cm
Napomena Str. 9-15: Predgovor / Grozdanka Gojkov.
Bibliografija: str. 133-134.
Predmetna odrednica inteligencija - razvoj - vježbe
predškolska djeca - učenje - priručnici
djeca - kognitivni razvoj - priručnici
Klasifikacijska oznaka 373.2 Predškolski odgoj i obrazovanje
159.922.7 Dječja psihologija. Pedologija. Pedopsihologija
159.953 Pamćenje i učenje
159.928 Različite vrste talenta. Sposobnosti. Darovitosti
Anotacija Autor je Mensin predsjednik Odbora za darovite i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja. U knjizi preporučuje niz raznovrsnih vježbi za djecu osmišljenih kao podršku NTC-sustavu učenja. Prema autoru, vježbe stimuliraju rast broja sinapsi o kojima ovise djetetove intelektualne sposobnosti te tako pomažu djeci predškolskog i ranog školskog uzrasta da razviju svoje biološke potencijale.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 9789537351540
Građa Knjigaknjiga

RAJOVIĆ, Ranko
Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ : [NTC sustav učenja] / Ranko Rajović ; [suradnici Ljubomir Vasičin ... [et al.] ; [prijevod Nikolina Palašić]. - Split : Harfa, 2017. - 134 str. : ilustr. ; 22 cm
Str. 9-15: Predgovor / Grozdanka Gojkov. - Bibliografija: str. 133-134.
ISBN 9789537351540


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Izbor kataloga
  • Katalog Gradske knjižnice IGK Karlovac
  • Skupni katalog knjižnica Karlovačke županije
  • Katalog Središnje knjižnice Slovenaca
  • Zavičajna zbirka GKKA
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti