Upravljanje zadovoljstvom i odnosima s pacijentima / Dragutin Gutić
Upravljanje zadovoljstvom i odnosima s pacijentima / Dragutin Gutić
Autor Gutić, Dragutin
Nakladnik Osijek : Grafika, 2015
Materijalni opis 259 str. ; 24 cm
Napomena Bilješka o autoru: str. 257-258.
Bibliografija: str. 247-255.
Predmetna odrednica zdravstvo - menadžment - udžbenici
upravljanje odnosima s klijentima - udžbenici
bolesnici i liječnici - komunikacija
Klasifikacijska oznaka 005 Menadžment
614.2(075.8) Javna i strukovna organizacija zdravstva. Udžbenici za sveučilišnu i visokoškolsku nastavu
316.77 Društvena komunikacija. Sociologija komunikacije
Anotacija Udžbenik je prvenstveno namijenjen studentima na studijskim smjerovima poslovne ekonomije i medicine pod nazivom "Menadžment u zdravstvu". Sadržaj je podijeljen u četiri poglavlja: Upravljanje odnosa s pacijentima, Upravljanje zadovoljstvom pacijenata, Komuniciranje s pacijentom kao izvor zadovoljstva, Upravljanje kvalitetom u zdravstvu i zadovoljstvo pacijenata. Svako poglavlje sadrži osnovne informacije o temi ali i primjere iz prakse, neke detalje dosadašnjih istraživanja te pitanja za diskusiju.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-244-105-5
Građa Knjigaknjiga

GUTIĆ, Dragutin
Upravljanje zadovoljstvom i odnosima s pacijentima / Dragutin Gutić. - Osijek : Grafika, 2015. - 259 str. ; 24 cm
Bilješka o autoru: str. 257-258. - Bibliografija: str. 247-255.
ISBN 978-953-244-105-5


Katalog
  • Upute
Usluge
  • Moja iskaznica | Za članove
Knjige
Izbor kataloga
  • Katalog Gradske knjižnice IGK Karlovac
  • Skupni katalog knjižnica Karlovačke županije
  • Katalog Središnje knjižnice Slovenaca
  • Zavičajna zbirka GKKA
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.